HR PODCAST

KO NOZĪMĒ PĀRMAIŅAS IEGĀDES VAI APVIENOŠANAS SITUĀCIJĀ

Episode Summary

Šajā epizodē runājām par pārmaiņu vadības procesu iegādes vai apvienošanas situācijā. Viesos pie manis podkāstā Anita Gaile, zinātņu doktoru uzņēmējdarbības vadībā, un Inga Bratēna, Luminor Bankas personāla un kultūras vadītāja. Sarunā izcēlām galvenos izaicinājumus ar ko saskaras uzņēmumi - kultūras sadursmes, vadības izpratne un darbinieku atbalsts darbiniekiem.

Episode Notes

Apvienošanās un iegādes (M&A) procesi ir viens no lielākajiem izaicinājumiem, ar kuriem uzņēmumi saskaras, un ne vienmēr tie beidzas ar veiksmīgi. Saskaņā ar pētījumiem, no 70% līdz 90% no šiem darījumiem neizdodas, un galvenie neveiksmes cēloņi bieži vien ir saistīti nevis ar finanšu vai tehniskiem jautājumiem, bet gan tieši cilvēcīgu faktoru dēļ, kultūras atšķirībām un vadības spēju nodrošināt efektīvu integrāciju. Viesos pie manis podkāstā Anita Gaile, zinātņu doktoru uzņēmējdarbības vadībā, un Inga Bratēna, Luminor Bankas personāla un kultūras vadītāja. 

Sarunā mēs apspriežam:

Klausies, izvērtē savu pārmaiņu vadības procesu un ieskaties būtiskos materiālos:

Par pārmaiņu indeksu.

Par ADKAR modeli

Iegādes un apvienošanas procesi, kas nav izdevušies